OM
PRORELATION

Hvorfor navnet ProRelation?

Med ProRelation menes Professionel Relation. Vision, mission, filosofi, mål, overbevisning og viden er det eksistentielle i ProRelation. Her kommer fortolkningen:
Min overbevisning er, at en professionel tilgang til salg, service, coaching, undervisning, forhandling m.m., er et “rum”, hvor vi alle kan mødes uden at være styret af vores erfaringer og følelser.
Professionalisme, handler om, hvordan vi møder omgivelserne uden, at det er for egen vinding skyld. For ProRelation handler det om at være åben for omverden og finde den bedst løsning for kunderne.
Relationen, der bliver skabt ud fra en professionel tilgang er, hvor vi møder hinanden med interesse, anerkendelse, nysgerrighed og imødekommenhed. Dette er forudsætninger for et godt samarbejde.

Hvad er Best Practice

Viden i ProRelation er ikke raketvidenskab, den stammer fra erfaringer – gode som dårlige. Best practice er værktøjskassen med alle de gode og rigtige praktiseringer, der hver dag foregår i nogle af de mest succesfulde virksomheder i Danmark.

Hvorfor farven orange?

Orange, fordi ProRelation gerne vil gøre sig bemærket. Der er så meget konstruktivt at give til andre, som leder efter hjælp for at deres vision kan lykkes. 
ProRelation eksisterer, fordi vores samarbejdspartnere eksisterer.

Christian Henriksen

Christian Henriksen

Født 1974, København. 
Familiefar med 2 børn – dreng, pige. 
Medie- og Telcobranchen. Karrierestart 1999.

Personen bag ProRelation

Jeg skaber succesfulde forandring i virksomheder og organisationer. Involveringen af de personer, forandringen påvirker, skaber forståelse og mening. Det er opskriften på personlig ejerskab.

Servicekultur

Jeg tror på, at god service er nøglen til succes. Det skaber loyale kunder, som styrker bundlinjen. Ved blandt andet at tilsidesætte egne behov og i stedet betjene sine “gæster” med interesse, anerkendelse og respekt.  

 

Eksistensgrundlag 

Min vision er, at bidrage med at indføre en sund servicekultur. “Sund” i den forstand, at den er båret gennem ærlig motivation for at hjælpe andre. Motivationen er båret af lysten til at være til rådighed og bruge tillært viden til at servicere andre, ved at være oprigtig. Bruge nysgerrighed til at forstå andre og være empatisk. Kunde skal føle sig værdsat. 

 

Overbevisning

Jeg tror på, at tilsidesættelse af egne gevinster vil medføre de helt rette oplevelser for kunderne, som sikre, at de kommer igen. 

 

Jeg er kreativ, modig, professionel og ærlig. Dette er mine grundværdier. 

Jeg sætter mennesket over organisationen, fordi mennesket skaber organisationen.

Kompetencer:
Salg, service, kommunikation, coaching, uddannelsesansvarlig, kompetenceudvikling, performance manager, forandringsledelse, præsentationsteknik, projektledelse, account management, udvikle og vedligeholde professionelle relationer.  
 

 

Skal jeg hjælpe med din vækst?

Hold musen over for at få svar

Fortæl din vision

Kontakt ProRelation