Jeg skaber succesfulde forandring i virksomheder og organisationer. Involveringen af de personer, forandringen påvirker, skaber forståelse og mening. Det er opskriften på personlig ejerskab.
Servicekultur
Jeg tror på, at god service er nøglen til succes. Det skaber loyale kunder, som styrker bundlinjen. Ved blandt andet at tilsidesætte egne behov og i stedet betjene sine “gæster” med interesse, anerkendelse og respekt.
Eksistensgrundlag
Min vision er, at bidrage med at indføre en sund servicekultur. “Sund” i den forstand, at den er båret gennem ærlig motivation for at hjælpe andre. Motivationen er båret af lysten til at være til rådighed og bruge tillært viden til at servicere andre, ved at være oprigtig. Bruge nysgerrighed til at forstå andre og være empatisk. Kunde skal føle sig værdsat.
Overbevisning
Jeg tror på, at tilsidesættelse af egne gevinster vil medføre de helt rette oplevelser for kunderne, som sikre, at de kommer igen.
Jeg er kreativ, modig, professionel og ærlig. Dette er mine grundværdier.
Jeg sætter mennesket over organisationen, fordi mennesket skaber organisationen.
Kompetencer:
Salg, service, kommunikation, coaching, uddannelsesansvarlig, kompetenceudvikling, performance manager, forandringsledelse, præsentationsteknik, projektledelse, account management, udvikle og vedligeholde professionelle relationer.